Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda zemin alan kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye kellelayabilir. Bu konum vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıeşr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha zait görülür. üste tehlikeli bastırık üstlenmek gibi güçlü fiziki hareketlerde kâin insanlarda, daha zait rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da yapı taşı nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve kelleparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Dolgunca ferah ab tüketin. Su, eklemlere destek katkısızlar. Bu yüzden her çağ en azca 8 bardak ab derunmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde mazot, kefir, katık gibi mualla kalsiyumlu besinler de, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göveri ve semere tüketin. Kemik katkısızlığı derunin, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde aldatmaınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti mualla olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin zait havaı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik katkısızlığını himaye etmek derunin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye gibi protein bakımından zengin bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından zengin olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos gibi balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını olumlu yönde etkiler. Yeşil çkamer derunin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere ehil evetğu derunin, kemiklere destek olabilir. üste kireçlenmeden kaynaklanan balkılara ve şnöbetkinliğe de bol gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak derunin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen çatlakştırmalara bakarak semere ve sebze bakımından zengin beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yakıcı birlikteşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak gibi sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Leave Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://bowlingsalonu.name.tr/ https://almancaodev.name.tr/ https://kayseribbglowkalicifondoten.name.tr/ https://googleharitailksira.name.tr/ http://hayvancilik.name.tr/ IQos Heets instagram takipçi satın al