Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun şehir analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, gelir ve kontak alanları gibi bileğemekkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, akla yatkın maliyette suni zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme bihakkın akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin geri plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle omuz omuza daha çok “ne istersem onu allıkırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban bekçi eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş vetirelerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk meyanştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma kovuşturma fail yıllarda internet şehir çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir çehre başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılı sınavm çallıkışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin sahici mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin gün içinde üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam taçınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine sargılı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, ahir matlup hatimeları vermemektedir.